Pandemia sprawiła, że organizacja w pierwszej połowie tego roku targów MEBLE POLSKA, największych kontraktacji meblowych w Europie Środkowo-Wschodniej, okazała się niemożliwa. Grupa MTP przygotowała jednak alternatywne rozwiązanie. Pozwoli ono spotkać się ONLINE przedstawicielom branży meblowej i wyposażenia wnętrz z całego świata i da możliwość prowadzenia rozmów handlowych. Wszystko bez ryzyka dla zdrowia związanego z bezpośrednim kontaktem i podróżowaniem.
Jak podkreśla, wydarzenie poprzedzi globalna akcja promocyjna. Będzie ona obejmować direct mailing do 50 tysięcy kupców z 78 krajów. Nawiązana zostanie współpraca z najważniejszymi mediami branży meblowej z całego świata. Zostaną przeprowadzone intensywne kampanie digitalowe na najbardziej perspektywicznych rynkach dla eksportu polskich mebli.
Intuicyjne i proste w obsłudze narzędzie online
Wydarzenie zostanie zorganizowane z użyciem intuicyjnej platformy internetowej, która przy kojarzeniu partnerów gospodarczych opiera się na sztucznej inteligencji. Jej zaletami są przyjazny interfejs i brak konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Daje ona możliwość wyszukania klientów według zainteresowań biznesowych oraz informację zwrotna o osobach odwiedzających profil firmy. Użytkownicy będą mogli odbyć nieograniczonej liczby spotkań 1:1 z funkcją video oraz chat. Co ciekawe, system automatycznie zarekomenduje partnerów do spotkań zainteresowanych naszą ofertą, zapisze umówione spotkania w kalendarzu zsynchronizowanym z Outlookiem i Google i z odpowiednim wyprzedzeniem powiadomi o zbliżającym się spotkaniu.
Harmonogram działań
Platforma jest już gotowa na przyjęcie wystawców. – Prowadzimy rozmowy z producentami mebli, przedstawiamy im zalety naszej platformy. Każdy z nich będzie miał możliwość osobistego zapoznania się z tym narzędziem zanim podejmie decyzję o udziale. Pierwsze reakcje są bardzo pozytywne. Uczestnictwem w wydarzeniu interesują się głównie firmy, które czują potrzebę rozszerzenia swojej sieci kontaktów o nowych partnerów i kolejne rynki. Wielu producentów zdaje sobie sprawę, że w obecnej niepewnej sytuacji dobrze jest zawczasu zadbać o alternatywne kierunki sprzedaży w przypadku utrudnień w handlu z dotychczasowymi kontrahentami – wyjaśnia Józef Szyszka. W marcu i kwietniu platforma zostanie wypełniona informacjami o wystawcach. Dla uczestników, czyli kupców otworzy się w maju. W pierwszej kolejności – już 3 maja – dostęp do platformy uzyskają uczestnicy Premium. Oni jako pierwsi będą mieli możliwość umówić się na spotkania w dogodnych dla nich terminach. Dla pozostałych uczestników platforma będzie dostępna od 10 maja.
Więcej szczegółowych informacji na www.meblepolska.pl.