Integracja z platformą technologii finansowych Adyen pomoże IKEA w odkrywaniu nowych informacji o klientach. Pomoże także w ulepszeniu funkcji lojalnościowych we wszystkich kanałach sprzedaży. Uprości raportowanie finansowe.
Adyen, platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, ogłosiła globalne partnerstwo z IKEA – szwedzką firmą wyposażenia wnętrz. Współpraca z Adyen pozwoli IKEA połączyć kanały sprzedaży stacjonarnej oraz cyfrowej. To umożliwi zaoferowanie klientom lepszych doświadczeń w zakresie płatności i lojalności.
Dane klientów a wielokanałowe programy lojalnościowe
Wykorzystanie Adyen do zbierania danych o płatnościach z kanałów stacjonarnych i cyfrowych pozwala na odkrywanie całościowych informacji o klientach. System gromadzi dane o płatnościach ze wszystkich kanałów sprzedaży na jednej platformie. Partnerzy są w stanie zidentyfikować zachowania zakupowe w różnych kanałach. To otwiera nowe możliwości biznesowe związane z wartością klienta, w całym cyklu życia i wszystkich kategoriach relacji z klientami.
Konsolidacja technologii w celu osiągnięcia doskonałości operacyjnej
Platforma technologiczna Adyen zapewnia zamknięty system płatności. Oferuje on franczyzobiorcom IKEA globalne przetwarzanie i akceptację płatności, lokalne metody płatności i rozliczenia i rozliczenia typu „like-for-like”. Taki model redukuje liczbę umów i integracji w globalnych operacjach IT, upraszczając raportowanie finansowe oraz zarządzanie danymi klientów. Konsolidacja w ramach platformy Adyen wszystkich technologii i narzędzi odpowiadających za operacje handlowe zmniejsza ryzyko zakłóceń operacyjnych i ułatwia rozwiązywanie problemów.
– Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z firmą IKEA i pomóc jej w skalowaniu wysiłków na rzecz zrozumienia klientów oraz zachowań, które prowadzą do długotrwałych relacji z tą ikoniczną marką – mówi Tobias Lindh, Managing Director, Adyen Nordics & Baltics.