Na targach Warsaw Home 2023 po raz pierwszy zaprezentowała się firma ATM Akcesoria meblowe. Pokazała ona gościom targowym szeroki przekrój swojej oferty. Składają się na nią przede wszystkim różnego rodzaju akcesoria meblowe, odpowiadające potrzebom współczesnego użytkownika.
Nowości
W Nadarzynie można było zapoznać się z nowościami tego polskiego producenta. Do grupy uchwytów doszły, charakteryzujące się minimalistycznym designem, modele: UM-901, UM-911 i UM-914. Są one dostępne w dużych rozmiarach: 800 i 1200 mm. Czyni z nich to doskonałą propozycję do nowoczesnych aranżacji mebli z dużymi frontami.
ATM Akcesoria meblowe pokazała także, dostępne od niedawna w ofercie, produkty z obszaru chemii meblowej. Były to: MAXGRIP – szybki klej kontaktowy oraz MAXCLEAN – płyn do czyszczenia klejów, markerów, a nawet śladów po ołówkach stolarskich. Wyroby te zyskują coraz większe uznanie klientów z uwagi na bardzo wysoką jakość, natychmiastowe działanie i stosunkowo niską cenę.
Funkcjonalność i innowacyjność
Rafał Zakrzewski z ATM Akcesoria meblowe – zapytany o produkty, na których koncentrowała się uwaga odwiedzających mówi: „Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się obrotowe półki na buty WB-671 z linii koszy do garderoby SYMPHONY. To unikalny i bardzo funkcjonalny produkt, który dotychczas nie był znany na rynku polskim. Wspomniany kosz występuje w dwóch wariantach kolorystycznych białym i antracytowym oraz trzech rozmiarach (12, 8 i 4 półki). Produkty SYMPHONY to pełna oferta koszy oraz wieszaków na prowadnicach pełnego wysuwu przeznaczonych do wyposażenia garderoby które sprawiają, że mebel staje się bardziej funkcjonalny i lepiej wykorzystany. Poza tym ciekawość wzbudzał system szuflad cienkościennych FUTURA wraz możliwością montażu segregatorów odpadów. Poszerzenie oferty o ten system umożliwia wykonanie mebli wraz z organizerem na śmieci w oparciu o jeden system jezdny w całej zabudowanie kuchennej.”
Plany rozwoju
ATM Akcesoria meblowe w roku 2024 planuje intensywny rozwój. Rozbudowywać będzie infrastrukturę, dążąc do zwiększenia dostępności coraz szerszej gamy swoich produktów w krótkim czasie. Ofertę wzbogacą kolejne nowe propozycje. Planowane są także udoskonalenia produktów już dostępnych w sprzedaży poprzez wprowadzenie dodatkowych funkcji oraz rozszerzenie palety kolorów i rozmiarów.
Produkty ATM są dostępne w wielu hurtowniach na terenie całej Polski. Producent dąży do dalszej rozbudowy sieci sprzedaży i poszukuje partnerów do dystrybucji swoich wyrobów.
Udane wystąpienie
Rafał Zakrzewski mówi: „Na Warsaw Home 2024 można było zobaczyć dużo ciekawych, nowych rozwiązań do kuchni, jak i do garderób, które z pewności zyskają uznanie odbiorców końcowych. Bardzo wiele produktów, które na rynku są już od lat, pokazano w nowych wersjach kolorystycznych.”
I dodaje: „Dla naszej firmy było to bardzo owocne spotkanie. Frekwencja była wysoka. Wielu odwiedzających zapoznało się naszą ofertą i zobaczyło nasze produkty na żywo, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni.”
(jz)