Site icon 4woodi

Biznes to Drzwi Przesuwne

Biznes to Drzwi Przesuwne jest cyklem artykułów, w których dzielę się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem z wdrażania produkcji drzwi przesuwnych do oferty innych firm. Przeczytasz w nich o ofercie producentów okuć, arkuszach kalkulacyjnych umożliwiających przygotowanie cennika czy zarządzaniu produkcją.

W poprzednich wydaniach miesięcznika „Meble, Materiały i Akcesoria” miałeś okazję przeczytać o tym, jakie najważniejsze aspekty współpracy należy wziąć pod uwagę podczas wyboru producenta okuć i jakie wyliczenia uwzględnić, przygotowując cennik drzwi przesuwnych, a także jak przyjąć zamówienie od klienta i jak wygląda jego obsługa. Dodatkowo na mojej stronie WWW zamieściłem materiały uzupełniające: porównanie producentów okuć, przykładowy cennik drzwi przesuwnych i formularz zamówienia. Tym razem zapraszam Cię na coś niespodziewanego. Zapraszam Cię do pracy domowej.

Rozdział 7. Praca domowa

Chciałbym, byś poważnie rozważał uruchomienie produkcji drzwi przesuwnych i dołączenie jej do swojej oferty. Jak wspomniałem w pierwszym artykule, rozwój rynku zaprowadził nas do miejsca, w którym stolarze coraz częściej korzystają z gotowych komponentów w produkcji mebli. To jednak wymaga przygotowania i uruchomienia w ramach Twojej firmy odpowiednich procesów i narzędzi, które pozwolą Ci przyjąć i przeprocesować otrzymywane zamówienia.

Mając powyższe na uwadze, chciałbym pomóc Ci uruchomić produkcję drzwi przesuwnych. Dlatego w ostatnim rozdziale znajdziesz Pracę domową. Na podstawie materiałów, które były rozszerzeniem poprzednich rozdziałów, przygotuj własne materiały i, korzystając z formularza dostępnego w ostatnim rozdziale kursu, udostępnij je. Z naszej strony sprawdzimy, czy uwzględniłeś wszystko to, o czym mówiłem w poprzednich rozdziałach i przedstawimy Ci nasze rekomendacje. Dodatkowo, jeżeli zdecydujesz się wdrożyć nasze oprogramowanie, będę miał dla Ciebie dodatkowe 3 miesiące na start korzystania z naszego oprogramowania.

Co w takim razie trzeba zrobić?

1. Napisz, jakiego producenta wybrałeś i ewentualnie, które z elementów oferty tego producenta. A także, co było powodem Twojej decyzji? Czy była to któraś z kluczowych cech, o której wspominałem w pierwszym rozdziale: łatwy dostęp; materiały; sprawna logistyka dostaw?

2. Przygotuj swój cennik drzwi przesuwnych. Zastanów się przy tym, jak powinien on wyglądać i jaka będzie jego złożoność. Czy zastosujesz ten sam cennik do wszystkich systemów, czy uzależnisz cenę od wypełnienia i koloru profili? Jaką strategię przyjmiesz dla drzwi bardzo niskich lub bardzo wysokich?

3. Opracuj formularz zamówienia, na którym będziesz przyjmował zamówienia na produkcję drzwi przesuwnych. Jak taki formularz będzie w Twoim przypadku wyglądał? Czy będzie zawierał rysunek poglądowy, czy tylko specyfikację?

4. Rozszerz przygotowany formularz zamówienia o informacje, które pozwolą Ci zarządzać produkcją. Uwzględnij informacje o przygotowaniu formatek, profili i innych akcesoriów. Uwzględnij informacje o ewentualnej produkcji z odpadów.

Konfigurator Zamów Drzwi Przesuwne

Konfigurator Zamów Drzwi Przesuwne jest to narzędzie umożliwiające stolarzowi przygotowanie projektu drzwi przesuwnych, pobranie wyceny i wysłanie zamówienia. Korzystając z internetowego konfiguratora, stolarz przygotowuje zamówienie drzwi przesuwnych:

  ustala wymiar fasady i ilość drzwi przesuwnych,

  ustala dodatkowe właściwości przez wybieranie toru górnego i dolnego, domykacza czy zamka do drzwi przesuwnych,

dodaje i układa łączniki na każdym skrzydle drzwiowym,

  wybiera wypełnienie dla poszczególnych formatek.

Podczas pracy nad zamówieniem konfigurator na bieżąco analizuje zmiany wprowadzane przez stolarza i przedstawia je na poglądowym rysunku drzwi przesuwnych. W ten sposób tworzone zamówienie jest czytelne dla Ciebie i stolarza i nie ma w nim miejsca na niedomówienia. Dodatkowo zamówienie podsumowywane jest wyceną przygotowaną na podstawie Twojego cennika drzwi przesuwnych.

Składając zamówienie, stolarz może dodatkowo uzupełnić swój numer zamówienia czy napisać komentarz. A korzystając z wygodnego panelu zamówień, może śledzić ich status.

Tobie konfigurator Zamów Drzwi Przesuwne udostępnia narzędzia umożliwiające zarządzanie zamówieniami. Korzystając z panelu zamówień, możesz modyfikować projekt, nadać status realizacji zamówienia czy pobierać wycenę i rozkrój.

Konfigurator Zamów Drzwi Przesuwne usprawnia pracę Twoją i stolarza poprzez przejęcie powtarzalnych zadań. A dbając o poprawność projektu, niweluje możliwość popełnienia błędu.

www.meble360.pl

 

Exit mobile version