16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. W wydarzeniu mają wziąć udział przedsiębiorstwa, które chcą rozwijać swoją obecność na międzynarodowych rynkach poprzez sprzedaż online. Uczestnictwo w konferencji dla firm posiadających sklepy internetowe jest wolne od opłat. Jednak należy mieć na uwadze, że miejsc może zabraknąć, dlatego warto zarejestrować się już teraz.
Konferencja Cross-Border E-commerce będzie dotyczyć różnych aspektów handlu transgranicznego. Goście wydarzenia będą mieli okazję uczestniczyć w inspirujących wykładach i panelach dyskusyjnych. Dowiedzą się na nich, jak wykorzystać handel internetowy do zdobycia nowych rynków oraz jak rozwijać działalność na skalę międzynarodową.
Uczestnicy konferencji dowiedzą się między innymi w jaki sposób stworzyć skuteczną strategię cross-border e-commerce. Przedstawiona będzie specyfika sprzedaży internetowej na poszczególnych rynkach oraz jak dopasować doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w różnych krajach. Eksperci udzielą wskazówek, jak osiągnąć sukces na danym rynku, począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę, po optymalną obsługę zwrotów. Zaprezentują również historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach.
Na Cross-Border E-commerce nie zabraknie również strefy wystawienniczej. Będzie można tu porozmawiać z przedstawicielami firm, które oferują narzędzia wspierające e-commerce na rynkach zagranicznych. Będzie możliwość skonsultowania swojego przypadku biznesowego z ekspertami. Specjaliści będą pomagali w dopasowaniu najbardziej skutecznych strategii do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Konferencja skierowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu, a także prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych.
Więcej informacji, rejestracja na stronie: www.crossborder.edu.pl.
Patronatem Honorowym objęły konferencję: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego. Partnerzy: Ergonode, AtomStore, Merce, Salesupply, Custommerce. Organizator: Promedia Jerzy Osika.