Centrum Designu DOMOTEKA zamyka ostatnie półrocze z sukcesami, które uczyniły to miejsce nie tylko źródłem inspiracji wnętrzarskich, ale także przestrzenią, gdzie spotykają się najnowsze trendy i twórcze idee. Właśnie tu klienci mogą odkrywać szeroką ofertę wyposażenia, od nowoczesnych sof i funkcjonalnych kuchni po unikatowe dzieła sztuki, tworząc wnętrza idealnie dopasowane do swojego stylu życia. DOMOTEKA to jednak coś więcej niż wyjątkowa oferta – to także miejsce, gdzie najemcy lokali otrzymują pełne wsparcie w rozwoju swoich marek. Dzięki kompleksowej pomocy w promocji i wydarzeniom specjalnym, DOMOTEKA staje się solidnym fundamentem sukcesu dla najemców i poszczególnych marek, pozostając źródłem użytkowych rozwiązań dla klientów. Za komercjalizację obiektu z portfela funduszu Pradera odpowiadają ekspertki z agencji doradczej Cushman & Wakefield.
DOMOTEKA tworzy doskonałe warunki dla marek pragnących wyróżnić się na rynku oraz odwiedzających to miejsce klientów i architektów. Ostatnie miesiące przyniosły wiele nowych otwarć i zmian, które podkreślają dynamiczny rozwój centrum oraz jego wiodącą pozycję w stołecznej branży wnętrzarskiej. „Fakt, że większość marek obecnych w DOMOTECE reprezentują główni producenci oraz dystrybutorzy tych brandów w Polsce, świadczy o naszej renomie i silnej pozycji na rynku wyposażenia wnętrz” – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera.
Rozwój w stylu premium
Do grona najemców DOMOTEKI dołączyły w ostatnim półroczu nowe marki, a znane brandy zdecydowały się na powiększenie lokali lub nową odsłonę swoich showroomów. M&P Furniture otworzyło nowy salon na pierwszym piętrze, oferując eleganckie meble na wymiar wraz z nowoczesnymi rozwiązaniami kuchennymi. Polska marka Bizzarto zdecydowała się na zwiększenie przestrzeni lokalu, teraz wynoszącego 425 m² powierzchni, co stanowi dowód na to, że DOMOTEKA jest idealną przestrzenią do rozwoju biznesu. Rodzinna marka Novelle Home Couture zaprezentowała w ostatnich dniach nową aranżację na powierzchni 151 m², a na pierwszym piętrze świętowano otwarcie showroomu Malwiny Konopackiej z unikatową, znaną na całym świecie ceramiką. Na tym samym piętrze otworzył się nowy salon Art Gallery by Iza Kosecka, wzbogacając ofertę DOMOTEKI o kolejne warte uwagi obiekty artystyczne.
„Jesteśmy również dumni z tego, że uznane marki wnętrzarskie, takie jak Aris Concept, Meble Mościccy, Natuzzi czy Dla Spania, przedłużyły z nami swoje umowy najmu. Łącznie nowe otwarcia i przedłużenia umów obejmują tylko w tym półroczu blisko 3000 m² powierzchni – co świadczy o dynamicznym rozwoju i sile naszej lokalizacji. DOMOTEKA stała się miejscem popularnym i docenianym przez czołowe marki w branży. Mogę też nadmienić, że w kolejnym roku pojawią się kolejne, na które już z niecierpliwością czekamy” – dodaje Agata Brzezińska.
„Nasza wieloletnia współpraca z właścicielem Centrum Designu DOMOTEKA to przykład konsekwentnie realizowanej, wspólnej strategii i wizji. Razem stworzyliśmy unikalne miejsce na mapie Polski, które inspiruje i wyznacza nowe standardy w branży wnętrzarskiej. DOMOTEKA to prawdziwy raj dla miłośników designu – skupia najlepszych międzynarodowych i polskich producentów oraz dystrybutorów, oferując rozwiązania łączące estetykę z funkcjonalnością. Nieustannie rozwijamy to wyjątkowe miejsce, poszukując innowacyjnych rozwiązań i przyciągając nietuzinkowe marki. W 2025 roku oferta wzbogaci się o kolejne inspirujące propozycje” – mówi Ada Budynek, Leasing Team Manager w międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, która odpowiada za komercjalizację DOMOTEKI.
Dla miłośników designu i nie tylko
DOMOTEKA to nie tylko przestrzeń zakupów, która inspiruje bogatą ofertą, ale także miejsce spotkań z polskim designem, sztuką i kulturą. Cyklicznie odbywają się tutaj wydarzenia, które przyciągają uwagę klientów, środowisk artystycznych oraz biur projektowych. Wśród specjalnych gości DOMOTEKI znalazły się postacie takie jak Pani Jurek – projektantka znana z innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych, projektantka biżuterii Anna Orska oraz reżyserka Ewa Ewart, autorka wielu poruszających filmów dokumentalnych. Swoją obecnością zaszczyciły DOMOTEKĘ również architektki z WZ Studio, a także fotografowie Marek Biegalski i Marcin Giba, współpracujący z marką LEO.
Program Ambasadorski
DOMOTEKA jako centrum designu i mebli, łączy piękno z funkcjonalnością, ale także z ludźmi – ekspertami, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem kształtują tę przestrzeń. Ambasadorzy DOMOTEKI to wybitne pracownie wnętrzarskie, ale przede wszystkim ludzie z pasją. Dzięki nim DOMOTEKA staje się miejscem spotkań i wymiany pomysłów. Wśród Ambasadorów znajdują się osobistości takie jak: Marta Iglewska i Radosław Wócik – Interiorsy, Agnieszka Balicka – Balicka Design, Łukasz Siwiec, Anna Federowicz – Tremend, Kamila Jakubowska-Szmyd, Martyna Banaszczuk, Alina Badora oraz Agnieszka Lesiuk – Art. Design Studio. To ludzie, którzy inspirują, edukują i pomagają klientom odnaleźć odpowiedzi na pytania związane z designem.
„Nasze wydarzenia to nie tylko okazja do spotkania inspirujących osobowości i wymiany wiedzy o trendach w projektowaniu, ale także przestrzeń, która łączy handel z odkrywaniem piękna i innowacji we wnętrzach. Dbamy o to, aby każdy, kto odwiedza DOMOTEKĘ doświadczył najwyższej jakości obsługi – od profesjonalnego doradztwa i szerokiej oferty produktowej, po wyjątkową atmosferę zakupów” – zaznacza Agata Brzezińska.