Globalizacja oraz szerokie możliwości eksportu towarów otworzyły przed polskimi firmami perspektywy sprzedaży swoich produktów na nieograniczonych geograficznie rynkach świata. Teraz to od przedsiębiorców zależy, gdzie i kiedy sprzedawany będzie ich produkt.
W dobie kryzysu gospodarczego firmy, które izolują się od rynków zagranicznych, popadają w marazm i zwykłą przeciętność – brak im impulsów do ulepszania i pogłębiania swojej oferty. Z drugiej strony, aby móc być obecnym na najbardziej atrakcyjnych handlowo rynkach, niezbędne są inwestycje, zarówno stricte marketingowe, jak również i te wymagające dostosowania swojej oferty do potrzeb danego miejsca sprzedaży.
Zgodnie ze standardami przyjętymi przez firmę oraz charakterystyką oferowanych produktów powierzchnie ekspozycyjne zawsze są zaprojektowane w sposób minimalistyczny, ergonomiczny i elegancki.
GTV zaprasza w tym roku na kolejne edycje cenionych w branży targów: SICAM w Pordenone (Włochy) oraz ZOW Moskwa, gdzie kompetentny zespół doradców firmy będzie do dyspozycji zwiedzających. Warto zaznaczyć, że SICAM Pordenone to wydarzenie, które przyciąga co roku najważniejszych producentów akcesoriów i komponentów meblowych z całego świata, a w 2012 roku GTV było pierwszą w historii i jedyną polską firmą z branży akcesoriów meblowych, która zaprezentowała swoją ofertę na tych targach.
Dynamika oraz profesjonalizm działania firmy zaczynają mieć przełożenie na jej postrzeganie w międzynarodowym układzie przedsiębiorstw w branży akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Pytając przeciętnego stolarza Schmita, Rossiego czy też Ivanowa o to, jakie firmy z branży ceni i z czyich produktów korzysta, bez wahania wymieni w jednej linii wraz ze światowymi potentatami również GTV z Polski.
(psz)