Jeśli istnieje kolor, który potrafi wywołać radosny uśmiech na twojej twarzy, to jest nim właśnie Hello Yellow. Jest to Kolor Roku 2025 firmy AkzoNobel. Wprowadzany odcień Hello Yellow wniesie do wnętrz optymizm i radość. Są one tak potrzebne do życia każdego dnia.
Jak co roku od ponad 30 lat, grono ekspertów z Globalnego Centrum Estetycznego AkzoNobel zebrało się, by wspólnie wybrać Kolor Roku. Ekspertom najbardziej zależało, by wybrany odcień odzwierciedlał potrzeby i pragnienia ludzi na całym świecie. Kolor Roku 2025 Hello Yellow to odpowiedź na nadzieję i marzenia. To odcień, który ma dawać poczucie harmonii i przynosić optymizm oraz radość każdego dnia.
“Obecnie, gdy tak szybko wszystko się zmienia, wiele osób żyje w poczuciu niepewności” – mówi Heleen van Gent, Dyrektorka Kreatywna Globalnego Centrum Estetycznego AkzoNobel. – „Wszelka zmiana zaś jest napędem do tworzenia czegoś lepszego. Nasz nowy Kolor Roku i palety ColourFutures 2025 mają inspirować konsumentów do celebrowania każdego dnia i tworzenia przestrzeniw domach pełnych inspiracji i optymizmu” – dodaje.
Wraz z Kolorem Roku 2025 AkzoNobel prezentuje trzy nowe palety barw, dla których inspiracją był Hello Yellow. Łączenie ze sobą różnych odcieni i tworzenie dzięki nim przestrzeni bezpieczneji optymistycznej, będzie od teraz jeszcze prostsze.
Paleta Bold color – zachęca do stworzenia wokół siebie przestrzeni pełnej przygód.
■ Paleta Human color – idealna dla artystycznej duszy, rozbudza kreatywność.
Paleta Proud color – inspiruje do różnorodności, zachęca do tworzenia w duchu eklektyzmu.
“Nie ukrywam, że zawsze z zainteresowaniem czekam na to, jaki kolor zostanie wybrany Kolorem Roku! Już sama nazwa Hello Yellow sprawia, że chce się żyć w takim pomieszczeniu, w otoczeniu tak energetycznego i radosnego koloru. Cieszę się z tak słonecznego, pozytywnego wyboru – idealna przestrzeń do spędzenia w niej jesieni i cieszenia się życiem :-)” – komentuje Magdalena Boczarska, polska aktorka i ambasadorka marki Dulux.
Także dla mebli
Kolor Roku 2025 powstał nie tylko z myślą o farbach dekoracyjnych. Wzorowane na nim odcienie będzie można zobaczyć w nadchodzącym roku również w innych segmentach. Znajdzie zastosowanie między innymi w: lotnictwie, automotive, meblarstwie, architekturze czy budownictwie.
„Nasz Kolor Roku kształtuje kierunek projektowania na całym świecie” – mówi Jan-Piet van Kesteren, dyrektor działu farb dekoracyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. „Jesteśmy liderami w prognozowaniu trendów kolorystycznych, a Hello Yellow będzie miał wpływ na wybory dokonywane przez architektów, projektantów wnętrz, twórców produktów, ale i naszych konsumentów”.