Meblowe okno na świat

Wiodący polscy producenci mebli niemal w komplecie, prawie 35.000 m2 powierzchni ekspozycyjnej i ponad 15.000 profesjonalnych zwiedzających z niemal 50 krajów – tak w skrócie przedstawić można zbliżające się targi Meble Polska 2014 – największe targi meblowe w Polsce, które odbędą się od 18 do 21 lutego w Poznaniu. Jednak to nie liczby są w tym przypadku najważniejsze. Jak zgodnie podkreślają liczni przedstawiciele przemysłu meblowego, polskie meblarstwo wreszcie dorobiło się wydarzenia targowego na miarę ogromnego potencjału branży będącej jednym z liderów eksportu mebli na świecie.

Targi Meble Polska 2014 cieszą się nadzwyczaj dużym zainteresowaniem wystawców (lista firm dostępna na www.meble.mtp.pl). Jak informuje organizator, Międzynarodowe Targi Poznańskie, ekspozycja targów będzie jeszcze większa niż podczas rekordowej edycji 2013. Gościem specjalnym targów będzie Brodie Neill, australijski designer, znany z odważnych połączeń materiałów i niepowtarzalnych projektów mebli. Podobnie jak w roku 2013 targom Meble Polska towarzyszyć będą Targi Wnętrz Home Decor oraz wydarzenie poświęcone nowoczesnemu wzornictwu arena Design. W programie znajduje się bogaty panel dyskusyjny poświęcony tematyce materiałów – zarówno tych innowacyjnych, jak i tych już dobrze znanych, ale zastosowanych w nowym kontekście. Wykłady, warsztaty i szkolenia poprowadzi międzynarodowe grono projektantów.

Myśl globalnie
„Cieszymy się ogromnie, że polskie firmy meblowe obdarzyły nas swoim zaufaniem i możemy gościć na swoim terenie tak prestiżową i prężnie rozwijającą się imprezę” – mówi dyrektor targów Meble Polska Józef Szyszka. Poznańskie targi meblowe stały się prawdziwym świętem branży, a udział w tym wydarzeniu stałym punktem w kalendarzu profesjonalistów związanych z meblarstwem. Dotyczy to nie tylko gości z Polski, ale także tysięcy kupców meblowych z zagranicy, dla których targi Meble Polska są prawdziwym oknem wystawowym prezentującym potencjał czołowego producenta i eksportera mebli na świecie. Podczas edycji 2013 co czwarty spośród ponad 15.000 zwiedzających pochodził z zagranicy. Ze wstępnych danych z rejestracji wynika, że w tym roku odsetek ten powinien być co najmniej równie wysoki.

Internetowy system rejestracji gości targowych pracuje pełną parą już od jesieni 2013 roku. Wśród zarejestrowanych zwiedzających są przedstawiciele ważnych grup kupieckich, zajmujących się handlem meblami z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. W porównaniu do ubiegłego roku rośnie także zainteresowanie ofertą polskiego przemysłu meblowego na Wschodzie. Według wstępnych danych z rejestracji udział zwiedzających z Ukrainy, Rosji i Państw Bałtyckich wzrósł o kilka punktów procentowych. Przybywa też kupców meblowych z takich kierunków, jak: Łotwa, Estonia, Bułgaria, Chorwacja czy Kazachstan. Największa grupa zagranicznych dystrybutorów mebli przyjedzie jak zwykle z Niemiec.

Tak liczny udział zwiedzających z zagranicy nie jest dziełem przypadku. Międzynarodowe Targi Poznańskie mają w swej strukturze kilkudziesięcioosobowy Wydział Komunikacji ze Zwiedzającymi, którego głównym zadaniem jest zapewnienie dobrej frekwencji zwiedzających w czasie targów oraz kompleksowa obsługa gości VIP. Targi w Poznaniu przy promocji imprezy wykorzystują wszystkie kanały komunikacji wchodzące w skład direct marketingu – począwszy od rozwiązań informatycznych, poprzez własną drukarnię, Centrum Logistyczne, zespół Contact Center, aż po sekcję baz danych, która we współpracy z sekcją zwiedzających czuwa nad aktualizacją i pozyskiwaniem nowych kontaktów branżowych. Targowi telemarketerzy przed targami kontaktują się telefonicznie z około 13.000 profesjonalistów branży meblowej w całej Europie i zapraszają ich do udziału w targach.

Zamów specjalny pakiet kupiecki
Dla kupców meblowych przygotowany został specjalny pakiet świadczeń i udogodnień. Każdy zarejestrowany na stronie targów przedstawiciel handlu otrzymuje możliwość bezpłatnego parkowania na terenie targów i wstępu na ekspozycję. Uruchomiony został także specjalny program matchmakingowy, w ramach którego istnieje możliwość wcześniejszego zaaranżowania spotkań podczas targów z konkretnymi wystawcami. Najważniejsi, kluczowi klienci otaczani są szczególną uwagą i mogą liczyć na dodatkowe świadczenia, jak pomoc w organizacji przyjazdu, zakwaterowaniu, dostęp do Wi-Fi na terenie targów, a także zaproszenie na wieczór branżowy. Kupcy reprezentujący wyjątkowo duży potencjał zakupowy (zwłaszcza przedstawiciele największych sieci meblowych) mają możliwość nieodpłatnego korzystania ze specjalnie dla nich zaaranżowanych pomieszczeń, służących im za tymczasowe biura i miejsca spotkań oraz gwarantujących komfortowe warunki pracy oraz pełną dyskrecję niezbędną przy prowadzeniu negocjacji biznesowych.

Więcej na www.meble.mtp.pl

(tw)

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług