Marka Nobonobo od początku swojej działalności specjalizuje się w produkcji designerskich mebli tapicerowanych, ze szczególnym uwzględnieniem sof i foteli. Firma wyróżnia się wysoką jakością produktów oraz unikalnym wzornictwem. Jej właściciele, Monika Struska i Tomek Matejczyk, współpracują z czołowymi światowymi projektantami, takimi jak Tomek Rygalik, Juanny Barceló Borges, Nelson de Araújo czy Greg McKinley. Firma zdobyła właśnie kolejne międzynarodowe nagrody. Otrzymała statuetki Gold Winner w konkursach NY Product Design Awards 2024 oraz London Design Awards 2024 za projekt fotela Parfait. Został on zaprojektowany przez renomowane studio Conzzepp z Nowej Zelandii.
Nobonobo ma już na swoim koncie wiele prestiżowych nagród. Firma znana jest z tworzenia mebli, które nie tylko zachwycają awangardowym wyglądem, ale spełniają wysokie standardy największych profesjonalistów z branży. Do najważniejszych osiągnięć Nobonobo należą m.in. Iconic Awards, czy German Design Award. Teraz doszły do nich także NY Product Design Awards 2024 oraz London Design Awards 2024.
Futurystyczny projekt
Doceniony w Londynie i Nowym Jorku fotel obrotowy Parfait to przykład mebla, który wybiega myślą projektową w przyszłość. To zwróciło uwagę ekspertów branżowych na całym świecie. Jury obu międzynarodowych konkursów doceniło innowacyjność i funkcjonalność projektu, który harmonijnie łączy estetykę z komfortem użytkowania. Dzięki kontrastom – solidnej, industrialnej podstawie połączonej przekornie z delikatnym pikowaniem – Parfait jest nie tylko funkcjonalnym meblem, ale przede wszystkim wyrazistym elementem dekoracyjnym. Fotel wyróżnia się szerokością i kształtem, zapewniającym maksymalny komfort użytkowania. Poduszki siedziska i kątowe oparcia są głęboko pikowane, co nadaje fotelowi luksusowy wygląd. To dodatkowe „zgeometryzowanie” dodaje Parfait pazura, przez co aranżacje z jego udziałem stają się bardziej charakterne. Kolejną kluczową cechą Parfait jest jego funkcjonalność. Obrotowy mechanizm pozwala na swobodne poruszanie się. To szczególnie przydaje się w domowym gabinecie czy biurze. Dodatkowe kółka zapewniają mobilność, umożliwiając łatwe przesuwanie fotela bez konieczności wstawania.
Czołowy producent
Jak widać, firma Nobonobo nieustannie rozwija rynek meblarski, wprowadzając do swego portfolio kolejne innowacyjne projekty. Zdobycie nagród Gold Winner w dwóch renomowanych konkursach oraz znalezienie się fotela Parfait w elitarnym gronie finalistów konkursu Elle Decoration EDIDA 2024, to dowód na to, że projekt Nowozelandczyka Grega McKinleya odpowiada na oczekiwania klientów i ekspertów. Oba wyróżnienia potwierdzają pozycję Nobonobo jako lidera w branży meblarskiej. Lidera, który konsekwentnie wprowadza na rynek produkty wyznaczające nowe trendy w designie.
„Dziękujemy jury, naszym klientom, pracownikom, studiu Conzzepp i wszystkim, którzy przyczyniają się do sukcesów Nobonobo. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia naszych lojalnych klientów, którzy inspirują nas do tworzenia mebli, spełniających najwyższe standardy estetyki. Dziękujemy również partnerom biznesowym za współpracę i zaufanie, które pozwala nam na realizację kolejnych ambitnych projektów. Jesteśmy dumni, że możemy dzielić się naszymi osiągnięciami i z niecierpliwością czekamy na kolejne wyzwania” – mówią Monika Struska i Tomek Matejczyk, właściciele Nobonobo.
London Design Awards 2024 to międzynarodowy konkurs, w którym wyróżniane są wybitne projekty kreatywne na całym świecie. Współczesne trendy, które integrują się z różnorodnymi spostrzeżeniami, London Design Awards przeformułowuje w stronę tego wyjątkowego języka designu. Synchronizuje wielką metropolię Londynu z koncepcjami projektowymi symbolizującymi doskonałość. Konkurs NY Product Design Awards 2024 organizuje International Awards Associate (IAA). Ma on z kolei na celu wyróżnienie doskonałości w dziedzinie projektowania, które poprawiają jakość codziennego życia dzięki praktycznym i innowacyjnym rozwiązaniom. Celem obu jest promowanie i międzynarodowe uznanie dla dzieł kreatorów zajmujących się wnętrzami, architekturą, produktem, opakowaniami, konceptualizmem i doświadczeniem użytkownika.