Raumplus Polska wprowadza nową strategię działania spółki. Głównym jej założeniem jest rozwój w obszarze obsługi klientów projektowych.
Raumplus już od dłuższego czasu dostarcza rozwiązania dedykowane deweloperom mieszkań, biur i hoteli. Wprowadzona w tym rok nowa strategia działalności firmy zakłada powiększenie udziału w rynku kontraktowym.
„W segmencie indywidualnym zbudowaliśmy już silną pozycję na polskim rynku. Teraz chcemy bardziej rozwinąć obsługę projektów komercyjnych. Przekonują nas do tego duże zlecenia płynące od deweloperów z Dalekiego Wschodu. Mamy na koncie prestiżowe realizacje w Korei, Indiach i Wietnamie. Oczywiście interesuje nas również rynek polski. Z ciekawych realizacji możemy wymienić prestiżowy apartamentowiec Cosmopolitan w Warszawie, a także planowane inwestycje mieszkaniowe Polanki Park i Solna Apartamenty w Kołobrzegu. Zrealizuje je firma deweloperska Strojny, a ich obsługę zapewni nasz lokalny przedstawiciel firma Bokato” – mówi Agnieszka Tymińska, prezes zarządu Raumplus Polska.
Sprawną obsługę zleceń projektowych umożliwia zaplecze produkcyjne Raumplus. Stanowią je fabryki w Niemczech, Polsce i Chinach, które posiadają duże doświadczenie w obsłudze zleceń płynących z Europy i Azji. Polski oddział produkuje i dostarcza kompletne systemy przechowywania (garderoby, regały, szafy zintegrowane), systemy przedzielania pomieszczeń oraz różnego rodzaju drzwi – przesuwne oraz klasyczne. Siedziba firmy w Bremie koncentruje się na obsłudze m.in. takich klientów, jak: Microsoft, IBM, Hayat, Radisson, Kempinski, Lotte, Samsung, Hyundai, Daewoo.
Raumplus posiada szeroką i uniwersalną ofertę systemów do przechowywania. Kilkanaście rodzajów szaf, regałów i garderób w zależności od rodzaju wykończenia sprawdzi się zarówno w mieszkaniach, jak i hotelach. Do biur przeznaczone są różnego rodzaju szafy na dokumenty i ruchome regały. Istotną częścią oferty marki są systemy ścianek działowych i drzwi przesuwnych. Tutaj warto wspomnieć o najnowszym, bezramowym modelu All Glass Door czy kilku systemach wyposażonych w aluminiową ramę, dedykowanych biurom. Praktycznym rozwiązaniem są również ścianki działowe, które z powodzeniem można wykorzystać w przedzielaniu sal konferencyjnych i wszystkich innych dużych pomieszczeń. W dużych, komercyjnych przestrzeniach sprawdzą się również drzwi przesuwne o niestandardowych rozmiarach.
Dotychczas firma koncentrowała się głównie na ofercie skierowanej do klienta indywidualnego. Sprzedaż w tym kanale realizowana jest przez sieć ponad 100 punktów dealerskich znajdujących się na terenie całego kraju. „Raumplus stał się rozpoznawalną i lubianą przez klientów indywidualnych marką szaf, garderób, regałów i drzwi. Jest doceniany za zrównoważony stosunek ceny do wysokiej jakości i atrakcyjnego wzornictwa” – dodaje Agnieszka Tymińska.
Raumplus to mocno zdefiniowany i rozpoznawalny wizerunek. Produkty cechuje innowacyjność oraz najwyższa jakość. Projektowanie nowych systemów oraz udoskonalanie istniejących rozwiązań należy do zadań działu rozwoju produktu znajdującego się w niemieckiej centrali firmy. Owocem poszukiwań są rozwiązania, które producent prezentuje na najważniejszych branżowych targach jak IMM, Salone del Mobile czy interzum.