Konkurs KTR to największy polski festiwal kreacji reklamowej. Wśród zdobywców nagród głównych, wybranych z 756 nadesłanych prac, znalazła się oprawa scenograficzna wystawy OperaLab Projektowanie tożsamości/Tożsamość projektowania, stworzona przez studia Bridge i SuperSuper.
Wystawa OperaLab to wyjątkowe, innowacyjne przedsięwzięcie, podczas którego po raz pierwszy w Polsce wykorzystano cyfrową technologię „augumented reality”. Wyróżnienie jej złotą statuetką, zaprojektowaną przez Oskara Ziętę nie dziwi. Cieszy natomiast szczególnie, gdyż do tego sukcesu swoją cegiełkę dołożył również Pfleiderer, który w myśl hasła „Inspirations close to you” zaangażował się w ten ważny projekt kulturalny jako sponsor. Produkty Pfleiderer pomogły stworzyć przestrzeń wystawy – do budowy scenografii w Salach Redutowych wykorzystano płyty mfp® oraz płyty laminowane.
Źródło: Pfleiderer
Fot. Pfleiderer