Nowa platforma internetowa Interprint jest już dostępna on-line. Strona www.interprint.com to większe możliwości w zakresie usług, dialogu i produktów. To też zupełnie nowy etap w komunikacji firmy z partnerami i klientami.
Międzynarodowa drukarnia dekorów zafundowała swojej stronie internetowej o wiele więcej niż zwykły „lifting”. Istniejąca dotychczas klasyczna strona została przekształcona w interaktywną platformę usługowo-komunikacyjną. Teraz klienci mogą uzyskać wybrane informacje za pośrednictwem centralnego interfejsu. Zwięzła audiowizualna prezentacja pozwala im również emocjonalnie doświadczyć świata produktów Interprint.
„Informacja i inspiracja, dialog i usługa – te cztery kluczowe czynniki były podstawą opracowania nowej platformy” – wyjaśnia Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. marketingu i rozwoju dekorów. Komunikacja jednokierunkowa to już przeszłość. Dlatego nowa platforma Interprint chce zachęcić odwiedzających do dialogu, zadawania pytań, dodawania polubień i udostępniania.
Projekt i oprogramowanie platformy powstały pod hasłem: „Przede wszystkim mobilnie”, ponieważ coraz większa liczba użytkowników korzysta z dostępu do sieci nie przez stacjonarne komputery, ale przez tablet lub smartfon. Wniosek – dzięki interaktywnej, responsywnej platformie Grupa Interprint jest doskonale przygotowana na cyfrową przyszłość.
Firma Interprint zaprasza do oglądania, poznawania i współtworzenia.